måndag 9 november 2009

Kära Örebroare... Förlåt, Arboga..

BLOODY MONDAY!

Än en gång måste jag bara nämna att OMEGLE är Guds (vars existens är icke-existerande), till mänskligheten!
Har nu haft ca 5 konversationer om hur vi ska ta över världen! It's bloody marvelous I tell ya!
SIR VINCENT HUNGALOO IS AMUSED!

Gårdagskvällen spenderades med Ellen. Omegle och youtube, fabulösa påhitt.. Höll henne upp relativt länge, då hon skulle upp tidigt ^^
HEH HEH HEH
Iallafall.. När jag väl kom hem, dog jag och vaknade inte förrän halv ett idag. LOVELY!

Så vad har dagen bjudit på?

NAAAAAAADA!

Eller jo, jag gick en handledarkurs (äntligen). Tre timmar om ointressanta saker gällande bilkörning. Som vanligt satt mamma och jag och skämtade om allt som sades, samt klottrade ner min fina bok. Vi har verkligen precis samma humor ^^

Så fick jag äntligen tillbaka min älskade mobil också :T
Eller ja, min skräptelefon som jag döpt den till. Dock har jag lärt mig uppskatta den efter den tuffa tiden med Plattis. Äntligen kommer jag höra när jag får sms eller när det ringer.
LOVELY INDEED!


Nej, nu ska jag försöka ta tag i mitt liv.. Eller ja.. Kasumis liv.. Och göra ännu ett tappert försök till att skriva. Kanske blir lite Strawberry Panic också ^^
Imorn är det tandläkaren som väntar och sedan en tripp till Stockholm för att se:

P!NKPEPP-dideli-PEPP :T

Förövrigt låter det som att det står en brunstig älgkalv utanför fönstret och brölar.. Antingen det eller en döende människa.. Jag hoppas på älgen!
Illa låter det iallafall.. Mina duvor är nog inte så farliga iallafall..
Det kan vara en idiot som sågar eller borrar något också. Isåfall..
YOU WILL DIE.. Once I have the energy to go look for you.

*ABANDON SHIP!*

1 kommentar:

elleneriksson sa...

ABANDON SHIP!!!!!!!! :B