torsdag 26 november 2009

There's no place like London

Så när gick Jojo och la sig inatt?
- 04:30

Är Jojo trött?
- ZOMBIE, BLAAAAARGH oO

Trots mitt nattplugg, blev jag ändå inte klar och nu sitter jag här igen -_-'

Jag vill bara att klockan ska bli 00:00 så att jag kan andas ut och glömma allt som har med Rasputin och plugg i övrigt, att göra inför helgen. Samtidigt vill jag dock inte att tiden ska gå, med risk för att jag inte hinner klart... Sicket dilemma...

För tillfället lyssnar jag på Sweeney Todd och Nightmare Before Christmas Soundtracken och inväntar min hjärnas uppvaknande. En kopp kaffe till, så ska den nig fungera igen (Y) ^^



UNDERBART!



EN AV DE FÅ JULLÅTAR SOM UPPSKATTAS ^^

Ikväll blir det Tranås och jag ser verkligen fram emot det. Bandy är roligare än någonsin och det inkluderar även IFK och bandygym :T

Nej, här sitter jag och skriver... Jag som har en date med Rasputin... Du vill ligga med mig, men det går inte.
Talihoo

Inga kommentarer: