onsdag 11 november 2009

It's not really opinions if you're right.. And I'm pretty much right. Let's call them facts!

Då var det bestämt!

Johanna Linder, a.k.a Sir Vincent Hungaloo, hoppar av skolan, blir pirat och seglar jorden runt!
NU SKITER JAG I DET HÄR!


Just så känns det för tillfället när jag sitter med matteboken och känner mig som om jag läste kinesiska istället.
MATTE B BLIR MIN DÖD!

Det värsta är, att om failar denna onödiga kurs, kommer jag inte in på någon utbildning senare, om jag inte väljer till det i trean vill säga. Vill jag det? Inte för allt i världen oO

JAG HATAR MATTE OCH FÖRSTÅR VERKLIGEN INTE VARFÖR VI SKA KUNNA DET HÄR? OM JAG NÅGONSIN KOMMER HA NYTTA AV ATT RÄKNA UT DEN "RÄTA LINJENS EKVATION I ALLMÄN FORM", KOMMER JAG SKÄNKA EN MILJON TILL NÄRMSTA PENSIONÄR, SPRINGA NÄSSJÖ RUNT NAKEN OCH SEDAN BEGÅ SEPPUKU! AND I'M NOT KIDDING!

Om jag mot största förmodan klarar Matte B, tänker jag köpa ut boken, riva den i tusen bitar, dränka den i bensin och sedan elda upp den framför skolan! Who's with me!?

Alla dessa känslor, och då har jag inte ens failat det första provet än.. Det ser ljust ut!


Efter det, kan jag passa på att tillägga att tandläkare är onda och njuter av att se patienterna lida!
"Nu ska vi trycka, böja och bända ut tänderna ur den här stackars flickans mun!"
Jo, vi tackar.. ONT, DET GÖR JÄVLIGT ONT oO
Smärta kallas det.
"Sedan ska vi också stoppa in ännu mer skrot i munnen på den stackars flickan. Hon klarar sig säkert utan fast föda i ett år eller två."
JAG HATAR TANDLÄKARE OCH JAG KOMMER VARA LIVRÄDD INFÖR NÄSTA GÅNG! oO


Nej, kanske ska ta med något positivt i det här inlägget också.. Det är ändå mitt sista, då jag med största sannolikhet inte kommer överleva morgondagens prov -_-'

BRA - BÄTTRE - P!NK

Mycket mer behövs egentligen inte.
SHE WAS FREAKING AWESOME!
Dock var hennes förra konsert bättre, samt att jag blev lite besviken över att hon inte spelade Sober.. Men man kan inte få allt ^^
Grym var hon iallafall, without a doubt!
Nu hoppas vi på att det blir en TREDJE gång om ett par år :T

För tillfället sitter jag då och pluggar matte med P!NKs förra konsert på i bakgrunden.
Tyvärr hjälper inte ens det i dessa lägen -_-'

Sir Vincent Hungaloo shall cross the seven seas, lookin' for ye scurvy dog who invented numbers and then KILL him, sloooowly..
HEH HEH HEH
And on his way, he shall kill the dentists too! Oh yes he will oO



Så vad har jag kommit fram till?
*Matte B KOMMER, bli min död. Jag kan INTE klara provet, och jag KOMMER få IG!
*Tandläkare är onda varelser som lever på att plåga oskyldiga människor!
*P!NK är bättre än bäst!
*Jag är glad över att ha Sir Vincent på min sida!

Nej, dags att mentalt förbereda sig på ett IG! Inga höga förhoppningar här heller..

Inga kommentarer: