lördag 28 november 2009

I know you are, but what am I?

Tog sovmorgon idag, vilket var oerhört välbehövt! Sedan blev det en rask promenad till Skogsvallen för att se IFK krossa Uppsala. Och visst blev det så. 15-0 och trots det, var det kul att få se dem spela än en gång :) Köpte även på mig den snygga IFK-halsduken som grabbarna i RosaBollen fixat fram. Planerar att glänsa med den i Tranås framöver, får hålla tummarna att man inte blir utkastad ur omklädningsrummet bara ^^

Sedan jag kom hem har jag inte gjort något vettigt. Nu ska jag dock ta och kolla på filmen
Casshern med min nya förälskelse ^^

*glegg*

Imorn är det match som gäller,
Tranås BoIS - Kareby
14:00 Bredstorp

Det finns för tillfället två tippade resultat:
1-9
&
2-7

Det känns bra! Vi har ju iallafall inte pressen på oss ^^
Men jag tror på oss, vi kan nog göra det riktigt svårt för dem ^^

Iallafall.. Fortsatt lördagsmys står på schemat!
Tjooo



Inga kommentarer: