måndag 16 november 2009

Elmo knows where you live

SAVE ME JEBUS!

Monday, si si.. Kommer till skolan med ångest inför att få reda på resultatet från matteprovet, men möts av en underbar nyhet: MATTEN ÄR INSTÄLLD! Vilket innebär att jag får vara en lycklig människa ett par dagar till ^^

Iallafall.. Jossan och jag tog tillfället i akt och gick till biblioteket där vi finslipade vår debatt. Samhäll sedan, där det blev debatt om mänskliga rättigheter samt idioterna i Vällinge, (och ja, jag kallar er idioter, vilket är ett generöst ord för människor som vägrar ta emot BARN).
Den gick bra och resten av lektionen spenderades sedan med att Sanna började gå igenom rättskunskap -_-'
Sedan blev det lunch, korvstroganoff, där jag påpekade att korven såg mer död ut än vanligt och fick förklarat av Emmy att korven faktiskt SKA se död ut. Därmed har jag lärt mig något nytt även idag:
Död korv - BRA
Levande korv - DÅLIGT
Till mitt försvar.. Den var faktiskt grå -_-'

Här hemma har jag faktiskt spenderat åtminstone en timme med samhällen, det vill säga, vår hemtenta. Oerhört tråkigt...

Sedan blev det även en sväng till metropolen Tranås där det blev lite bandyträning. Segt var det, men det får man ta ibland ^^
Hann med sista tåget tillbaka till Nässjö så nu ska man ta och fortsätta med samhällen.

Nej, so long suckers!

Inga kommentarer: