måndag 30 november 2009

Don't call me gaga!

Storförlust igår, inte mycket att säga till om. Vi behöver träna på att göra mål och inte skälla ut domaren, men annars så (Y)

På kvällen passade jag och Marika på att byta lite filmer och sådant. Därmed har man ännu fler filmer att se -_-'
Sedan tänkte jag gå och lägga mig tidigt, men då passade självklart en viss NÅGON att logga in på msn. Så istället blev det till att upptäcka Google Translates roliga sida ^^

För skratt: Skriv en mening och översätt till engelska. Välj sedan att få höra hur den uttalas.

Tror det blev över en timmes skratt som senare ledde till huvudvärk och magknip.
Lättroad?
Inte alls ^^


Imorse var jag oerhört seg, men lyckades komma i tid. Matte först, där vi gick igenom provet.
Sedan samhäll, där vi lyckades intala Sanna att vi faktiskt läst läxan den här gången (Y)

Lunch, så kallade "köttbullar" och potatis, minus köttet vill säga. Skolmaten är kass och den som säger något annat ska få med mig att göra oO

Det bar av hemåt där jag placerade mitt feta arsle framför datorn. Blev till att se den senaste episoden av Kämpfer vilket gjorde att jag än en gång skrattade mig till huvudvärk och magont.
ÄLSKAR DEN! :T

Sedan bestämde jag mig för att rensa min iPod och iTunes, vilket jag precis blev klar med.
Lite ny musik, lite gammal musik m.m.. Endast ca 250 låtar, lite lagom sådär ^^

Nu ska jag slappa ett tag till. Ikväll bär det av till Tranås, det ser vi fram emot, trots att jag misstänker en kommande förkylning oO
Men jag vägrar att bli sjuk.
V-Ä-G-R-A-R!

Dock är det väl denna vecka som passar bäst om man nu ska bli sjuk, men iallafall!

Talihoo!

3 kommentarer:

Emmy sa...

Vaddå, det är väl inget fel på skolans mat? xD

elleneriksson sa...

Vem kan denna "NÅGON" som du nämner vara? XD

http://translate.google.com/?js=y&prev=_t&hl=sv&ie=UTF-8&text=Jag+%C3%A4r&file=&sl=sv&tl=en#sv|en|I%20have%20a%20bananafarm!%20Do%20you%20like%20bananas%3F%20What%20do%20you%20like%20to%20do%20with%20them%3F%20Shove%20them%20upp%20your%20ass.

JAG AVLIDER IGEN!

http://translate.google.com/?js=y&prev=_t&hl=sv&ie=UTF-8&text=Jag+%C3%A4r&file=&sl=sv&tl=en#sv|en|Op%C3%A5litlige%20Aurora%20antasta%20sm%C3%A5%20pojkar%20bakom%20en%20hylla%20p%C3%A5%20IKEA

Och nu kreverar jag!! :B:B XD

Ja fy fan, inser du ens hur tråkig din tillvaro skulle vara om inte jag fanns? XD

Vince sa...

Emmy: Skolans mat är underbar och det finns absolut inget att klaga på... Vänta... Jag tänkte på fängelsematen T_T XD

STUPID:
Jag skulle ha alldeles för mycket dötid XD