torsdag 6 maj 2010

Dåligt. Sämre. Vince.

Torrrrrrrrrrrsdag

Började dagen med att skriva klart Rani and Sukh uppsatsen och den ihållande känslan var:
"Vince, lägg ner pennan! Du är för dålig för att skriva uppsats..."
Jag skojar inte, det måste varit den sämsta engelska uppsatsen jag någonsin skrivit. Det var så uselt att det är pinsamt... Jenny kommer tro att jag förlorat förståndet...

Därefter var det iallafall lunch och även om jag inte minns vad det hette, var det helt okej-gott. Konstigt nog bjöds det även på saft... Skumt...

Sedan var det då dags för samhällsprovet, eller ja... Enligt mig borde det kallas uppsats om det innebär om man fyller över 5 A4-sidor... Jag skrev 11 sidor... Det var 8 frågor... Men det hjälper väl inte betyget i det här fallet ändå...

Sedan gjorde vi en snabbvisit hos vår SYO där vi frågade om hon kunde hjälpa oss att hitta lite stipendier. Hon skulle kolla runt lite och återkomma, vilket vi uppskattar.

Väl hemma tog jag hand om alla mina kläder och lade in dem i garderoben. Sedan har jag spenderat ett bra jävla tag med att söka jobb på alla tänkbara ställen i Västerås, inklusive Donken, vilket är ett exempel på total desperation...

Förövrigt:

VÄSTERÅS KOMMUN :
YOU ARE DEAD TO ME!


I WANNA HAVE A DINOSAUR QQ

// sir Vincent






Inga kommentarer: