söndag 23 maj 2010

Survival of the fittest

FREDAG:
Ingen skola för min del. Spenderade kvällen/natten med att se två skräckisar, "Cannibal Holocaust" (bannlyst i ca 50 länder och lite för verklighetstrogen...) och "Martyrs", (läskig, grym och sjuk på samma gång), ensam i en mörk och tom lägenhet... Jag hatade mig själv för en stund och Fidde ansåg att jag var dum i huvudet, vilket han antagligen har rätt i....

LÖRDAG:
Gjorde lite allt möjligt under dagen, men ändå ingenting. Mellan 23:00 och 04:00 satt jag och ritade på en och samma teckning... Min rygg dog, men jag blev nöjd.


SÖNDAG:
Har aldrig haft så tråkigt som idag... Beviset ligger i att jag just städade mitt rum i brist på annat och tänker nu ta tag i naturkunskapen...tror jag... Först ska jag bara svepa min fjärde kopp kaffe.


Imorgon börjar helvetesveckan...

Måndag - hålla tal i historian
Tisdag - naturprov
Onsdag - ledig
Torsdag - samhällsdebatt
Fredag - rapport i svenskan

Dessutom har jag engelska nationella, muntligt, torsdag eller fredag plus en naturrapport till nästa måndag... Oh joy...

Annars är det bara 3 veckor kvar, vilket för min del, innebär 14 skoldagar... Jag borde inte klaga, men det är så mycket man borde göra... Tekniskt sätt ska jag bara överleva den här veckan, 4 dagar, och sedan är jag nästan helt fri... Survive, that's all... Lovely...


// sir Vincent


4 kommentarer:

Emmy sa...

Jag ska rädda din dag genom att säga att Alfie sa att NK-rapporten ska vara inne 7 juni ^^ alltså, måndagen innan vi slutar xD

elleneriksson sa...

HAHAHAHAH! VINCENT YE FAIL! XD Dax att använda almanackan lite mer?

Vince sa...

Jag förstår inte vad du syftar på :Z XD

elleneriksson sa...

Btw, det ser ut som du trivs med dina pennor. :Y