tisdag 18 maj 2010

Fyra timmars rent helvete...

Matten är över för alltid!
DET FIRAR VI MED SAFT OCH KAKA!

Eller ja, vi har ett par lektioner kvar, men det är oväsentligt...

Nationella idag, vilket skulle ha inneburit 4 timmars räknande i aulan, om det inte vore för att min hjärna fick en härdsmälta efter ca 2 timmar. En halvtimme senare, utan att ha gjort sista uppgiften, halvsprang jag ut från aulan. I WAS FREE!

Lunch och sedan var det slut för dagen, då skolan tydligen ansåg att 4 timmars matteräknade var tillräckligt. Emmy och jag traskade hem till mig, där det blev teve och skratt för hela slanten.

Nu gör mitt huvud VÄLDIGT ont och jag skulle vilja sova. Först måste jag dock skriva åtminstone ett par rader på min svenska. Tiden börjar rinna iväg...

På tal om dåligt med tid... De sista veckorna känns inte alls lockande...

- Muntligt nationellt i engelska
- Reportage och muntlig rapport i svenskan
- Tal och opponering i historian
- Naturprov
- Partidebatt i samhällen
- Naturrapport


// sir Vincent


Inga kommentarer: