måndag 24 maj 2010

It's never sunny in Noselake...

Efter att ha spenderat halva natten framför Omegle, för att sedan inte våga släcka lampan på grund av en viss Herr Spindel som såg allmänt misstänkt och som tyvärr fick plikta med livet då han kröp lite för snabbt, vilket ledde till att mitt samvete fick sig en genomkörare, var jag lagom död när klockan ringde i morse...

Första lektionen var naturkunskap, där jag svarade på hela 3 frågor medan Carro övertalade Ralle att flytta provet till nästa onsdag istället för i morgon. Min kväll är räddad!

Lunch därefter... Först 25 minuters köande för att sedan kasta i sig maten på 10 minuter och sprinta till historian. Där började vi med talen och mitt gick inte alls bra, då jag var oerhört nervös samtidigt som det var mentalt påfrestande, vilket ledde till att rösten darrade så mycket att jag själv trodde jag skulle börja gråta... Men jag klarade det och tydligen tyckte de andra att det var bra. Jessica gjorde dessutom min dag!

Traskade hemåt och hade tänkt sova en stund, men istället hamnade jag på balkongen med en kopp kaffe och min bok. Det är väl lika bra att ta vara på solen så länge den faktiskt skiner i Nässjö ^^

Eftersom jag nu inte har något till imorgon, tänker jag spendera resten av dagen med något totalt oväsentligt... Ska bara komma på vad först! Ska nog plugga lite kristdemokrati också i brist på annat...

Förövrigt är vi way past the point of no return, då Emmy tydligen bokat tågbiljetterna till i sommar, något jag tyckte hon skulle undanhålla mig tills veckan innan eller så, för att jag inte ska behöva få ett nervöst sammanbrott... Men nej då, här talar vi om saker i tid...

// sir Vincent

Inga kommentarer: