söndag 9 maj 2010

Lite helg kanske?

Då har man gjort debut som streethockeymålvakt. Lite skakigt i början, men när jag kastade klubban kände jag mig nästan hemma. Helt slut är jag dock med en enorm huvudvärk, samt är proppmätt efter pizzan... Grymt värd dag iallafall!!

Igår gjorde jag ingenting, vilket jag också kommer göra resten av den här dagen. Imorgon likaså, då jag är ledig "hela" dagen eftersom nästan hela klassen har nationella i språk. Inställd historia och naturkunskapen är totalt meningslös, alltså, ledig hela dagen. Dock tänker jag nog träna på eftermiddagen, det kan behövas efter den här helgen...

Fidde gav mig också en idé till historietalet, så det kanske är på tiden att man kommer igång med det också då det ska vara klart på onsdag. Får se om jag lyckas få ihop något vettigt!

Annars har jag inte så mycket att säga... Därför avslutar jag med ännu en ny musikalisk upptäckt, tacka vet jag Twitter och "kändisar" med grym musiksmak...


Damone - Roll the Dice

// sir Vincent

Inga kommentarer: