lördag 15 maj 2010

Jag älskar mitt meningslösa liv

Vad har jag då gjort sedan sist?

Jag har kollat på Jennifer's Body en andra gång. Jag har sett Kick Ass på bio, samt Kill Bill hemma i soffan. Tiden där emellan har jag bott i min säng, iklädd pyjamas, med Boris på magen, vänt på dygnet totalt samt hotat med att göra kattsoppa ett flertal gånger.

I sommar är det Captain och jag som klär oss i cape och bekämpar brottslighet på cykel till de underbara tonerna från "Dead End Justice".
It's gonna be legen...wait for it...dary!

Ännu en gång har jag bosatt mig i sängen. Boris är placerad på min mage och mitt iTunes bibliotek med 2852 låtar är inställt på shuffle. Två katter ligger däckade bredvid mig. Ute skiner solen och jag är väldigt sugen på att komma ut, men är samtidigt för lat för att förflytta mig.

Dagar som dessa kan jag inte annat än att älska mitt meningslösa liv!




Inga kommentarer: