måndag 17 maj 2010

I Arns fotspår...eller ja...fikadag med klassen...

Kommer hem och slår på Barnkanalen... Jordlöparen Johnny och hans vän Johanna... Om det inte vore för att jag är så trött, hade jag antagligen inte brutit ihop i ett mindre skrattanfall. Jordlöparen Johanna... Gillar att att vara vaken på natten...
Vince goes: HA HA HA

Nu blev det genast ännu roligare då Günthers "Touch Me" dök upp i spellistan...
Vince goes: HA HA HA HA HA

Det har varit en lång dag...


Så vad har vi gjort idag... Jo, jag har ätit min egen vikt i kakor, spenderat mer tid i kyrkan än vad jag gjort de senaste 10 åren tillsammans, ätit god mat, poserat med en uppstoppad munk och lekt riddare, samt fascinerats av Sveriges historia, som vi förövrigt borde prata mer om i skolan, just saying...



Vet inte varför, men jag känner igen mig...



Så har vi också lyckats lägga till tre nya grodor till samlingen...


"Jag har också mobil på min kamera."

*Guiden pratar om hur människorna på medeltiden hade så mycket tid över till att bygga och komma på nya saker*
"De hade inte facebook."

"Jag har inte snubblat än."
Timmen senare: *snubbel*

Jag säger inte att det var Emmy...men det var det!
Hon började även dagen genom att påpeka hur hög hon var, vilket kan tolkas på många sätt...

DAGENS UTTRYCK:

"Ska du inte ha en kaka till?"

Annars kunde vi också, genom en vetenskaplig undersökning (också kallad simpel huvudräkning), konstatera att i SPA08 är det hela 8 av 25 som INTE dricker kaffe.
Går vi en plugglinje eller vad...?

Tja, det var väl allt jag har att skriva om dagen. För er som bryr sig, dyker bilder upp på facebook imorgon då Emmy lyckades "sno" med sig min kamera, som hon förövrigt skötte idag.


Och nu tänkte jag då publicera det här, men mitt internet verkar ha fått en knäpp då det blinkar som en epileptiker på speed...
Efter lite krångel, fungerar det igen. Yay...

Resten av dagen planerar jag att spela väldigt hög musik, försöka skriva på svenskan, samt min historia som jag tyvärr tänker på 24/7... Jag har problem...


Sist, men absolut inte minst, vill jag passa på att gratta...

...PÅ DERAS NATIONALDAG!!



Förlåt, jag kunde inte låta bli...
Ingen bryr sig om norrmännen när det är
EIVORS 18-ÅRSDAG!!

Carola the Horse and Eivor the Horse in action!
Och ja, vi äger på träslöjd och plåster löser allt, inklusive amputerade ben.


GRATTIS GRATTIS GRATTIS
I miss ye already QQ



Hmm... Det var nog allt jag hade att skriva idag.
Idag levande, imorgon död.
4 timmars rent helvete, here I come....

// sir Vincent




Inga kommentarer: