lördag 29 maj 2010

We all have bewbz...

Song of the day:


Keep you feet on the ground, when your head's in the clouds...


Igår åt jag på Coco Thai för första gången och brände sönder både tunga och hals på kuppen, men det fick det vara värt. Martin kände sig nämligen lite ensam nu när Marika festar loss på Napa, så han släpade med mig. Ett trevligt avslut på en lång dag, trodde jag iallafall....

I natt var jag nämligen inte på humör. Allt kändes totalt meningslöst och omotiverande och jag hade ett mindre sammanbrott... Tack och lov blev jag räddad av just "Brick By Boring Brick", den bara passade in på något sätt...

Satt iallafall uppe med svenskan till strax efter 2, vilket inte är särskilt ovanligt. Desto ovanligare var istället det faktum att jag sedan inte kunde somna förrän strax efter 4, vilket gav mig runt 3 timmars sömn innan klockan ringde... Därmed blev det heller ingen träning.

Svenskan gick helt okej, jag var åtminstone inte nervös...tack piller för det...*hosthost*
Dock höll jag på att somna ett flertal gånger under morgonen, vilket också ledde till att jag bojkottade filmen på engelskan för att läsa istället, hålla huvudet igång så att säga.
Lunch, en kaffe och sedan projektarbete. Vi kan ha kommit fram till något, jag vet inte...
Sista lektionen var matte...

JAG ÖVERLEVDE MATTE B MED ETT GODKÄNT PÅ NATIONELLA!!!
NO MORE MATH FOR ME!

Life is so good right now...

Yousef gick igenom det gyllene snittet och nationella, för att sedan släppa oss 10 minuter innan vi slutade, då han trodde vi skulle somna, något som aldrig har hänt förut... Otippat.
Det blev sedan ett tjafs om ballonger, vilket jag inte är det minsta intresserad av...

Tog mig hem och somnade. Två timmar senare vaknar jag och känner mig inte det minsta piggare. Sedan dess har jag i stort sett inte gjort någonting, förutom att läsa ut boken jag lånade igår. MUY BIEN!

Nu på kvällskvisten kollade Martin och jag, i brist på annat, på Jersey Shore för första gången och jag vill inte påstå att jag missat något...

Nu har även Martin hotat att väcka mig igen, när han ska hämta Marika imorgon, så egentligen borde jag gå och lägga mig, eftersom han kommer göra det... Men jag är lite sugen på en film, så jag får se. Skönt att få tillbaka sin "sambo" imorgon iallafall, sista veckan nu... Det suger.

Sova eller film?
Antagligen något helt annat...

// sir Vincent

Inga kommentarer: