onsdag 23 juni 2010

The days of my life


LOVE IT!


Gårdagen... Sov halva dagen, för att sedan bli upphämtad av ze grandma. Hon tyckte nämligen att det skulle vara kul att bjuda kusinerna på mat, då vi mot alla odds överlevt ännu ett skolår. Sagt och gjort...
Buffé på Mongoliska blev det, efter mycket om och men. Vi tycker om Mongoliska. Nu jobbar jag bara på en plan för att kunna stjäla deras 1.5 meters buddha i guld... Det ska gå!

Efter mycket mat och mycket prat, åkte vi hem till kusinerna. Där fastnade Oscar och jag framför Youtube och helt plötsligt var klockan åtta. Vi åkte hem, och sedan begav jag mig nästan direkt hem till Captain. Där kollade vi The Runaways, efter ett misslyckat besök på ICA. Filmen blir bara bättre och bättre...

Vi gungade och pratade en stund, innan vi gick och la oss i den lilla stugan. Där hittade vi tillbaka till dagisåldern, medan vi gick igenom alla karaktärer i Bleach och Naruto, i stil med:

"Om jag får han, då får du... *namnet på den fulaste karaktären man kan komma på*



Idag vaknade vi upp strax innan 12 tror jag, då det blev frukost och lite TV innan jag begav mig hemåt.
Nu har jag legat i min säng och kollat Naruto.
"Welcome to the wonderful world of fillers."
Vince goes: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Nyss kom pappa upp med vår neonblåa backpacker-ryggsäck. Den är asnajs. Tappar jag bort den, är jag fan skicklig!!
Btw, Emmy... Hur många liter är det i din? ^^

Nej, tillbaka till Naruto innan jag mördar Zaffie, som för stunden hugger mina fingrar... För stunden är jag väldigt trött på katter...

// Vince


3 kommentarer:

Emmy sa...

Jag vet inte.. Har inte fått den än x) Sofi har också fixat en nu, så backpackproblemet är ute ur världen..

Vince sa...

Awesome!!

Vi borde förövrigt ha en msn-konferens snart!!

Emmy sa...

Jag har också haft den tanken ^^