tisdag 1 juni 2010

Så här kan det kännas när du blir tvingad att leka NV-elev

Är det bara jag som fullständigt struntar i samarbetet mellan humlor och blåbär?
Som om blåbären har något att säga till om...


Jag kan inte sluta skratta... Allt jag läser just nu blir kul och det är aldrig bra. Särskilt inte när det handlar om plugg...

Huvudsaken är att jag just förgyllde min egen kväll och det är inte ofta jag lyckas med det.

Blåbär och humlor... Det är ungefär lika dumt som påståendet att växter har sex.

"Dessa växter fortplantar sig också med spermier och äggceller. Vid fuktigt väder kan spermier simmande ta sig till äggcellen för att befrukta den."

FEL. Människor och djur har sex, INTE blommor.
Eller är det jag som missat någon stor vetenskaplig upptäckt? Isåfall får ni gärna dela med er av den informationen...


Det är det här jag säger. Jag kan inte fokusera när det gäller något tråkigt. Inte hjälper det att jag ritat och skrivit saker över alla mina anteckningar heller...
En sida full av anteckningar om träd och skog... Längst ner står:

KNOCK ON WOOD

Jag orkar inte...


Eller varför inte ta min näringsväv här nedanför?


Jag har en halv sida full av streckgubbar som säger citat från Mean Girls.
Två fula gubbar vid namn Ragnar och Brunhilda, samt en dinosaurie vid namn, Dag-Otto the fat dinosaur...

HUR SKA JAG KUNNA FOKUSERA PÅ SJÄLVA ANTECKNINGARNA?

Nej, just det... Impossible.

// sir Vincent


Inga kommentarer: