söndag 13 juni 2010

If only time flew like a dove



JAG ÄLSKAR PARAMORE!
En vecka kvar tills operation depressed...

Iallafall... Första dagarna på sommarlovet och jag har inte gjort ett skvatt. Way to go Vince.

Fredagskvällen spenderades till större delen framför teven, där jag bland annat såg på "7 Miljonärer" och "The Covenant". Givande kväll...

På lördagen tog jag en lång sovmorgon och resten av dagen ägnades åt packande och film-tittande... "Storm Warning", "En Prinsessas Dagbok" och "En Prinsessas Dagbok 2". Ännu en givande dag...

Idag då... Gick upp oerhört tidigt för att hinna städa hela lägenheten. Jag känner mig duktig.
For hemåt, där en bebis och två katter drivit mig till vansinne större delen av kvällen... Skönt att vara hemma igen dock. Nu på kvällen blev det "Freaky Friday" med syster i brist på annat. Awesome!

Nova stod för kvällens underhållning, genom att brutalt massakrera en tidning...


Har även spenderat väldigt mycket tid på Interpals, eftersom jag inte har något bättre för mig... Det finns en väldans massa sköna lirare där, det är en sak som är säker ^^

Nej, om man skulle ta och skriva lite? Kanske titta på ännu en film? Eller helt enkelt bara njuta av det faktum att jag inte har något att göra förrän på onsdag morgon? Livet är underbart...
(Jag ger det en vecka innan jag fått ett sammanbrott och kollapsat av rastlöshet...)

// sir Vincent

Inga kommentarer: