onsdag 30 juni 2010

SPUNK!

Tog en tripp till ICA med mamma och Nova tidigare idag, vilket resulterade att jag nästintill dog i värmen...
Var ute och joggade med syster nu på kvällen och blev totalt uppäten av värmen, (och mygg), för en andra gång...
Och folk undrar hur jag kan sova hela dagarna... Det är för att jag inte kan gå utanför dörren utan att smälta till en pöl. There, I said it.

Förövrigt ska Captain, syster och jag på Eclipse i morgon. Kände att det var lika bra att få det gjort så fort som möjligt, så att man inte går och drar ut på det fram till DVD-releasen... Dessutom säger alla att det är den bästa av alla tre, så varför inte liksom?

Annars kommer morgondagen troligen bjuda på lite läsning ute i solen hemma hos mormor och morfar, samt städning av mitt rum senare under dagen, tillsammans med ännu en joggingtur. Kände att det var dags att ta tag i mitt patetiska liv!

Hej, tjo och klackarna i taket. I'm off.

// Vince

1 kommentar:

elleneriksson sa...

Nämen Vincent, städar du? Vuxenpoäng!