fredag 25 juni 2010

Fuck Öland... Jag sticker till Surahammar.

För att börja med torsdagen...
Jag gjorde ingenting på hela dagen, för att sedan bli hämtad av farbror Tony och Amir, så bar det av till Surahammar. Där blev det TV-koll innan det var läggdags.

I morse blev man sedan brutalt, med en stark betoning på brutalt, väckt strax efter 9 av Amir, som tyckte det var en bra idé att spruta vatten på oss, något jag inte var beredd på då jag var mitt inne i en av mina konstiga drömmar. Tack!

Frukost med Sura-gänget och sedan blev det TV-koll ett par timmar. Vi åt lunch för någon timme sedan och nu har vi precis fikat. Life is good!

5 dalmatiner, en fågel och 7 människor. Fullt hus tror jag det kallas... Trevligt har vi dock!

Det var allt från mig... Inte ofta det blir såhär kort, så njut av det medan ni kan!!

// Vince

Inga kommentarer: