måndag 14 juni 2010

På toppen av meningsfullhet

Sitter och lyssnar på en låt på repeat, något jag ägnat mig åt de senaste 2-3 timmarna tror jag... Det finns massor av saker jag skulle kunna göra, men motivationsnivån ligger på minus.
Jag gav det en vecka, men som det känns nu är sammanbrottet alldeles runt hörnet...

Det mest spännande som hänt idag är filmen D.E.B.S och en varm dusch...
Man bara måste älska sommarlov.


Kan. Inte. Sluta. Lyssna.


The real deal.

I morgon ska jag dock ta tag i mitt liv, för då ska jag leka med Eivor och på onsdag ska jag till tandläkaren och banken, samt leka med Captain.
Se där, hela två dagar med planer. Livet leker...

Nu ska jag inte tråka ut er mer, utan jag ska fortsätta lyssna på min låt och försöka finna motivationen till att skriva eller sätta igång ännu en film... Wish me luck.

- Vince

Inga kommentarer: