söndag 6 juni 2010

Vem vill gå i tvåan nu?

GRATTIS IGEN SKITUNGE!!



Studenten igår och vilket ös det var. Kunde inte annat än att längta ett år framåt i tiden då SPA08 rusar ut och åker Nässjö runt på flak. Hamnade i världens lyckorus bara att se årets studenter.

Efter att ha delat ur rosor till Lollo, Pillan och Marika, samt vinkat av dem, hängde jag på Martin och Simon ner till stan för att stå i solen och kolla på de überglada studenterna, som åkte runt, runt på sina flak.

När de var färdigåkta, hämtade vi upp Marika för att sedan bege oss mot Vetlanda, och Donken, där vi beställde Chicken Wings för 135 kronor eftersom Marika var lite otydlig vid beställningen. Som tur var upptäckte vi det i tid och 27 hotwings, blev 9... Så kan det gå.

Resten av kvällen spenderades i Målilla med Marikas släkt och vänner. Det åts, skålades och pratades. Mycket trevligt!

Efter många om och men gällande en viss studentfest i Nässjö, blev det tillslut en övernattning i Målilla där jag halva natten fick försvara mig mot de blodtörstiga myggen som tydligen inte hade något bättre för sig än att äta mig levande...

Dear Mosquito, did I say you could suck my blood?

Vaknade runt 10 i morse, då det blev frukost med familjen Nilsson innan vi for mot Virserum för att hämta upp lite grejer och tillslut, hem till Nässjö. Marika och Martin rullade sedan iväg mot Arlanda och lämnade mig ensam.

Dagens timmar har jag spenderat på min balkong i solen, samt sovandes i min säng. Kände att jag behövde piggna till om jag ska orka se MTV Movie Awards inatt ^^

Har även funderat på om jag ska skriva den där naturrapporten eller inte... Har inte bestämt mig än.

Nu ska jag göra något iallafall... Fast tekniskt sätt är det samma sak som ingenting...

Det kliar överallt... I just realized what eaten alive feels like.

// sir Vincent

Inga kommentarer: