tisdag 29 juni 2010

Walking on the lame side of life

Okej... Blogga på sommarlovet är inte riktigt min grej, som ni kanske märkt. Men jag ska väl göra ännu ett tappert försök att förgylla er vardag med lite tjöt om mitt tråkiga liv. Enjoy!

Såå... Torsdag till lördag var jag som sagt i Surahammar. Kort sagt bestod tiden av kubb, kortspel och mat i mängder. Det hanns även med ett litet vattenkrig...eller ja...Amir tog vattenslangen och sprutade vatten över Frida, Tony och mig. Han övertalade även Tony att spruta vatten över Maria, samt hällde själv ett glas vatten över Tony, tillsammans med det faktum att han väckte mig och Frida med vattensprutan båda dagarna... Amir ska få!

Lördagskvällen och söndagen spenderade jag flämtandes i pappas lägenhet, då det är alldeles för varmt i vårt avlånga land. Katterna och jag låg i varsitt hörn och såg allmänt döda ut... Livet är då underbart!


Idag, måndag, kom dock Captain och hälsade på en stund. Vi såg på "Once Were Warriors", som faktiskt var riktigt bra, för att sedan spendera resten av tiden framför Youtube.
På kvällen bar det av hem till mamma och hittills har jag gjort absolut ingenting.

Större delen av dagarna spenderar jag med att utbyta roliga klipp med en snubbe på Interpals, samt planera vårat framtida band. Jag älskar människor med samma humor som mig!



HILARIOUS!


Nej, nu ska jag nog inte stjäla mer utav er dyrbara tid. Då vore jag ju en dålig människa och så kan vi ju inte ha det!
Kommande vecka är lika med noll planer... Det ser ljust ut!

// Vince

Inga kommentarer: