måndag 7 juni 2010

Myggor suger...bokstavligt talat...

Höger fot - 6
Höger ben - 9
Höger arm - 10
Höger hand - 3

Vänster fot - 2
Vänster ben - 10
Vänster arm - 5
Vänster hand - 4

Rygg - 2
Huvud - ?

51 myggbett plus mörkettalet i huvudet... Det är i stunder som dessa man hade velat ha långa naglar...


Huvudet värker, men Fidde har lovat mig 2 koppar kaffe på Rosabollens möte ikväll, så jag kanske överlever.

Förövrigt misslyckades jag ganska rejält med att kolla på MTV Movie Awards inatt. Vid tolvslaget gick jag och la mig, samt ställde klockan på halv 3. När klockan ringer, stänger jag av den och somnar om. Vaknar igen strax efter 4 och inser att halva galan redan pågått... Somnade om. Reprisen går i morgon!

Annars har jag inte gjort något idag. Sovit... Funderat på om naturkunskapen är värd att göras eller inte och har fortfarande inte kommit fram till ett beslut. Fast eftersom jag inte vet vad det är jag ska skriva en rapport om, så har jag inte så många val...

Nej, nu ska jag nog göra något. Fixa fram lite nudlar kanske. Det var längesedan...

// sir Vincent


Inga kommentarer: