tisdag 1 juni 2010

Människan faller mig inte i smaken

Idag var det SPA08 som slog rekord, då hela 11 av 25 elever befann sig i skolan för att plåga sig igenom 5.5 timmar av propaganda om Sydamerikas utsatta situation...

Jag hatar människan.

Olja, papper och bananer - DÅLIGT

Jordbrukssamhälle, kollektivtrafik och folkrörelser - BRA

Det är ungefär vad jag lärt mig under dagen... Det tillsammans med att orättvis fotboll är det dummaste påhittet på länge och inte har någon som helst parallell till hur världen ser ut idag. There, I said it.
POOOOOOOOINTLESS!



Inget går upp emot att äta medan man tittar på Biggest Loser.


Är det bara jag som inte kan koppla ihop sexuell fortplantning med växter? Eller har jag missat något? Har växter börjat ha sex med varandra?
Ekologi är inte min grej...

Men om vi ska ta fram det positiva i det hela, så är det ju faktiskt terminens sista prov. Synd bara att jag måste få minst ett G för att kunna faila på nästa veckas rapport...
Jag är oerhört ambitiös.

Eftersom jag tog en powernap mellan 17 och 19, kommer jag antagligen spendera halva natten med naturen... Tur att jag kan sova på de två första lektionerna imorgon.

Muy bien!!

Nej, nu ska här läsas om växter som har sex och svampar som lever på andra. Det låter nästan kul, men jag lovar, det är det INTE...


MUSHROOM! MUSHROOM!


// sir Vincent

2 kommentarer:

Frida sa...

Hahahaha fan vad störd du är ibland xD Ta inte det allt för seriöst ;) Hihi

Vince sa...

DU kan vara störd!

Och hade jag tagit det seriöst, hade jag pluggat, så duh ^^