måndag 12 maj 2008

12 maj: Gidde i ett nötskal

Hejsan Hoppsan :)

Efter en natt med dålig sömn pga ångest och dåligt samvete, var jag ovanligt pigg imorse. VI började 10 över 9 med engelska. Vår vikarie hade dock inte kommit än, så det blev inget. Vi frågade Lars om vi hade bild, han sa nej, (trots att vi egentligen hade bild, tack Lars). Så jag, Ellen, Kajsa, Madde, Rebecca och Olivia drog till Skallbergsskolan istället. Vi hälsade på lite gamla lärare, och Ellen passade på att kaxa mot småungar :P Var väl lite småtrevlans att träffa dom igen.

Lunch på Gidde, nån skum biff. Vi hade svenska, där vi jobbade på med ett häfte vi fått för ett tag sen. På matten blev en hel del tal gjorda. SO:n spenderades med att sitta och rita vår käre "Fågelman" som Harry Potter/Superhjälte, mycket roligt. Blev inte så mycket gjort.

På spanskan fick vi tillbaka våra prov. Jag hade lyckats skrapa ihop tillräckligt med poäng för att få ett VG, *stolt* Vi dampade också lite smått på bland annat Aurora, rektorn och skolstyrelsen för att de tvingar oss att göra nationella i spanska på fredag =( Dum idé! Menmen, inte mycket att göra åt tyvärr.. Då får man äntligen reda på hur dålig man är iallafall :P

Blir nog ingen träning idag heller. Är för lat/hostar fortfarande. Tar nog en promenad hem till mamma istället, så har jag iallafall gjort något. Nu ska jag nog börja fundera lite på mitt hemkunskapsarbete.. Känns bättre att ha ångest för det, än för hur det gick på nationella i matte, som vi får reda på imorn. Är väldigt orolig för att jag inte fått G oÓ

See Ya

Inga kommentarer: