lördag 24 maj 2008

24 maj: Workin' at the car wash

Ingen sovmorgon idag, jobb med bandyn. Vi skulle nämligen stå och putsa rutorna på bilarna som tankade på BILIA. Självklart fick jag det tidiga passet, menmen.. Jag, Maja, Kulan, Tessan & Christian hade riktigt kul, samtidigt som vi samlade ihop ganska så mycket dricks till laget :D Vi funderade på om man kanske skulle stått i bikini istället, då hade det kanske blivit ännu mer dricks, men kom tyvärr på det lite sent ;) haha.. Stod iallafall fram till halv 1, då de nya putsarna kom. Då var det bara att tacka för sig, och så trampade jag och Kulan hemåt. Så ska ni tanka och vill samtidigt ha en ren ruta, ta en sväng förbi BILIA idag eller imorn och skänk en slant till VSKs damer ;D

Nu ska jag bara ta det lugnt, ta och plugga/läsa lite. Kanske blir medtvingad hem till mormor & morfar också, får se.. Blir ingen VSK-fest för mig, troligtvis inte iallafall. Tessan lovade att hålla utkik, och meddela om en viss person är där eller inte. Så får se om man får ett sms senare, om man kanske tar sig dit ändå :) Annars är det en bra film på tv, "Saving private Ryan", som jag har velat se länge. Sen måste man ju nästan se vilka som vinner Eurovision, men behöver bara titta på själva röstningen. HEJA LETTLAND! :D

Älskar låten "Affirmation" av Savage Garden

I believe in Karma what you give is what you get returned
I believe you can't appreciate real love until you've been burned
I believe the grass is no more greener on the other side
I believe you don't know what you've got until you say goodbye

Inga kommentarer: