onsdag 7 maj 2008

7 maj: Cafédag

Ny dag idag. Vaknade något piggare i morse. Visst, jag försov mig lite, men det gjorde inte så mycket. Kvart i 9 skulle jag och Emma stå i cafét, men Eva ville inte dyka upp. Men strax efter 9 tror jag vi var på plats. Vi hade väldigt mycket att stå i. Hela två mackor blev sålda.. Så vi bestämde oss för att spela spel istället, bland annat kort, 4-i-rad och Geni. Så man har ju iallafall lärt sig något nytt idag :)

Efter att vi smitit iväg på lunch satt vi faktiskt och gjorde lite nytta. Jobbade på lite med SOn. Vi kom fram till att folk går på precis vad som helst och att det finns människor för allt. När vi sen var klara i cafét, ca halv två, hade vi alem. Där fick vi se ett par av våra omdömen, samt bröt arm. På hemkunskapen var det praktiskt prov som gällde, lasagne. Jag och Matilda lyckades riktigt bra faktiskt :D (Y)

Ingen träning ikväll heller :( Fortfarande hostig och ont i halsen. Usch och fy..

Inga kommentarer: