onsdag 14 maj 2008

14 maj: "Elevens Val"

Idag hade vi då det s.k "Elevens Val". Rättare sagt "rektorns/lärarnas val"! Vid 9 stod vi och frös på Arosvallen. Vi 9or fick börja med att springa 100m. Jag och Emma lyckades på ca 20 s, sprang dock inte vårat snabbaste :P Vi hoppade höjd, eller iallafall några gjorde det. Jag satt och tittade på, inte riktigt min grej. Stötte kula, ca 3 meter (Y) Jag kände mig väldigt duktig, eller inte.. Menmen, friidrott har aldrig varit min sport!

Käkade lunch hemma hos pappa. Efter det bar det av till Ringvallen, där det var 9A vs 9E i fotboll. Tyvärr fick vi stryk.. Men vi vann iallafall läskampen för ett par veckor sen, alltid något xD

Hemma nu, masserade nyss min rygg med tigerbalsam. Har hamnat i sån period igen, då ryggen krånglar. Bara för att jag ska till Nässjö imorn antagligen. Men den har ju funkat någorlunda i ett par år nu, så ett fyspass ska den nog fixa ;) Senare idag ska vi kanske till Surahammar och hälsa på Farar och hundarna, det var ett tag sen. Hoppas att han hunnit fixa min dator också (A) Sen ikväll blir det att gå och lägga sig tidigt, då jag ska upp vid 4 imorn. HURRA! Självklart valde man skolan som låg längst bort från Västerås (A) Aja, får väl försöka ta igen mig på tåget sen.

Inga kommentarer: