måndag 19 maj 2008

19 maj: Studiedag

Vaknade av att telefonen ringde tidigt i morse, tack Fridas kompisar! Somnade iallafall om, och vaknade igen vid 10. Gick upp och satte på kaffe. Tog en snabbdusch för att få magvärken att försvinna, hjälpte ej. Tog en ipren, en kopp kaffe och satte mig vid datorn. Letade upp lite bilder som pappa kan förstora och skriva ut på jobbet, innan jag tog en promenad till Skallberget.

Väl här, började jag faktiskt med hemkunskapen, lite halvt iallafall. Passade på att tracka vänner med frågor om skolmaten. Lite kul att se hur alla svarar. Speciellt när de går på samma skola :P Får se hur det här kommer sluta.. Stryker nog det där med att jämföra skolor iallafall, räcker med att ta reda på vad eleverna tycker och vad som skulle kunna förbättras.

Ikväll är det träning också, längtar faktiskt för en gång skull :D Ska bli riktigt skönt att få vara lite hurtig ;) Aja, nu är det "back to work" som gäller..

Kan förresten tillägga att jag är förälskad i Aqua (A) :D haha.. De kan inte sjunga, och de flesta texterna är ganska meningslösa.. Men en gång fast, alltid fast! Så nu har Ellen nåt att mobba mig för iallafall xD

1 kommentar:

elleneriksson sa...

Hahhahahaha, din nöörd!! xD