söndag 4 maj 2008

4 maj: Home, sweet home

Idag var det då dags att åka hem :) Vi gick upp lite sådär halvtidigt och åt varma mackor till frukost. Sen packade vi ihop våra grejer och satte oss i bilen och började åka uppåt i landet.

Resan, som tog strax över 6 timmar, var ett rent helvete. De första 2 timmarna spenderade jag med att läsa ut Carolina Gynnings bok "Ego Girl". Väldigt bra faktiskt, tummen upp för Gynning (Y) De resterande timmarna låg jag i baksätet och tyckte synd om mig själv. Hostan blev värre och värre, halsont, ryggont, magont, kallsvettningar, rastlöshet samt att min rumpa/svanskota var bortdomnad under hela tiden. Guud vad jag älskar att åka bli!

Väl i Västerås igen, stannade vi på Max för att handla lite mat. Tyvärr blev jag nedröstad och fick genomlida deras skumma pommes och alldeles för stora hamburgare, vilket resulterade i ännu mer magont. Känner mig mycket bättre nu iallafall.. Tog en lång varm dusch, och känner mig nästan som mig själv igen :)

Skola imorn tyvärr. Men så är det ju bara 40 dagar kvar nu, alltid något :D Sen efter skolan har jag bestämt mig för att äntligen ställa en person mot väggen, ta tjuren vid hornen så att säga. Längtar redan... *suck*

Tack Madde! Dina sms lyste upp min dag.. uppskattar det! :)<3

Inga kommentarer: