torsdag 29 maj 2008

29 maj: Can't touch this

Underbar dag idag :D Gick upp vid halv 9, slog på datorn och började "poppa" musik och hoppa runt. Pratade lite med Emma, och åt frukost. Återgick till hoppandet och poppandet fram tills vi började, halv 1. Stackars grannar som fick höra "U Can't Touch This" om och om igen, haha (A) Hade slöjd i kanske 20 min, sen fick vi gå hem. Jag och Rebecca gick istället till syslöjden, och var där till 20 över 1.

Efter det kände sig Rebecca sugen på glass, så jag offrade mig och följde med till Ica Ettan. Vi köpte mjukglass, och satte oss utanför, där vi blev sittande i ca 40 min. När vi kände att det började bli för varmt, förflyttade vi oss ca 200 m, och la oss på en gräsmatta istället. Där blev vi liggande i 1½ timme.. Mycket kuligt :D Vi gick skiljda vägar, och nu sitter jag hemma hos mamma och lyssnar musik och njuter av denna härliga dag.

Lät också som att våran kära rektor gått med på att låta våran klass vara ledig halva måndagen, och hela tisdagen nästa vecka :D Dessa dagar ska 9A spendera på Almö Lindö som en klassresa/klassfest. Kan bli riktigt kul (Y)

Inga kommentarer: