tisdag 20 maj 2008

20 maj: Viva Las Piratas

Inte hänt nåt speciellt idag, vanlig tråkdag i skolan. Hade kemi, som alltid är lika lärorikt.. *sägs med ironisk röst*
Jag, Ellen & Emma planerade en kupp också, men det ska vi inte gå in på ;)

Har väldigt tråkigt, sitter här och lyssnar på bidragen till Eurovision Song Contest. Att kära Europa sjunkit till den här nivån, är ganska skrattretande. De flesta bidragen är bara för mycket, med det är också dom jag gillar xD Min favoriter är definitivt piraterna från Lettland :D VIVA LAS PIRATAS (Y) Irlands bidrag, Dustin the Turkey, var inte alls så bra som jag hade för mig. Men Island & Bulgarien var helt okej, såna låtar man kan ut och springa till sen. Dessutom var våra kära grannar, Danmark, riktigt bra :D Men om Charlotte har en chans, det får vi allt vänta och se..

Nu blev det ett väldigt utlägg om just Eurovision. Jag som inte ens tittat på mello på flera år, förutom förra året då The Ark var med. Aja, musik är alltid musik :)

Det börjar bli dags att skriva ner min redovisning till imorn, kan ju vara bra att veta vad jag ska säga. Blev iallafall klar med själva arbetet inatt, och det utan att använda internet till annat än att kontakta människor och kolla så att faktan folk gett mig har stämt med verkligheten. Det blev t o m 3-4 sidor långt, skulle bara vara 2 (A) Menmen, det kan väl inte skada..

Förresten är jag kär i Joe Purdy :D<3

Inga kommentarer: