fredag 2 maj 2008

Fredag

Vaknade vid halv 11 i morse. Eftersom Lenny jobbade, bestämde jag, mamma och Frida oss för att ta oss in till stan. Vi strosade runt i Karlskrona i ett par timmar. Jag köpte en t-shirt och tro det eller ej, ett par jeans :P Vi käkade kebab, som vanligt inte i närheten av lika god som Västerås kebab. Vi traskade runt ett tag till, innan vi begav oss hemåt.

Väl ute på landet igen, tog jag en vilopaus tillsammans med deras katt, Jamet, som förresten har varit efter mig sen vi kom hit. Sover till exempel på min kudde under nätterna, ovanför mitt huvud :P Efter det fick jag äntligen testa min antika moppe :D Skoj, skoj.. Perfekt att "glida" runt på i sommar ;) hahaha

Nu på kvällen har jag och syster spelat lite gris, en väldigt underskattad lek :P haha.. Har pratat med Emma på telefon också, det behövdes. Nyss satt vi ute och åt grillat i den härliga vårsolen :D Får se om det blir ännu en film senare, eller om det blir mer spel :P

Imorn kanske det bär av till Tyskland, om vi orkar upp. Annars kanske jag och min syster hoppar av hos farmor och är där över dagen, får se vad vi känner för..

Hejsvejs så länge

Inga kommentarer: