måndag 5 maj 2008

5 maj: Bland llamor och kackerlackor


Skola idag då. Hade ingen engelska, så var sådär lagom glad över att man tvingats till skolan i onödan. Vi hade iallafall bild för typ första gången på flera veckor, lite smått kul :) Jag och Ellen satt och ritade av Penis Llaman, (på bilden), vilket resulterade i två mycket fina bilder.

Vi hade lunch, typ mexico soppa. Jag, Kajsa och Ellen gick iväg och köpte oss en glass. Svenskan var hemsk, satt ännu en gång och kallsvettades och förstod absolut ingenting av det vi gjorde. Matten var också hemsk, men dock bara av den gamla vanliga orsaken: Jag fattar ingenting :S

Efter det hade vi SO.. Calle och Isak roade sig med att ta våra grejer, speciellt Emmas, och gömma dom. Jag och Emma kuppade, och försvann ett tag (missuppfatta mig inte, vi kopierade lite papper). När vi kom tillbaka tittade Lars på oss väldigt misstänksamt och ställde lite frågor. Många skratt senare.. Håltimme och sen flumlektion på spanskan. Jag och Ellen tyckte det var väldigt komisk med La Cucaracha (kackerlacka, för er som inte läser spanska) och Mockasin, (intern skämt). Iallafall, Aurora lät oss sluta en kvart tidigare. Väldigt generöst :)

Hem till pappa efter det. Pratade lite med honom.. Inte alls arg på honom, men så har man ju två föräldrar..
Ingen träning idag heller :( Hostan har blivit värre och mår inte alls bra.. Känner mig febrig och som sagt, kallsvettas :S Vill inte bli sjuk nu! Får inte bli sjuk nu!

Aja, nationellt prov i matte imorn. Vad jag längtar oO

Inga kommentarer: