söndag 25 maj 2008

25 maj: Fiasko

Efter gårdagens svenska fiasko, känns det som att folk är syldiga The Ark en ursäkt, för skräcködlan var tamejfan mycket sämre. Men så har denna tävling också gått från att rösta på de bra, till att rösta på sina grannar. Denna regel verka dock inte gälla här i Norden.. Och att ens försöka ta det seriöst, gör att man skrattar. Men trots allt... var Lettland ändå de bästa ;)
"I have a thingy for pirates"

Idag händer iallafall absolut ingenting. Är tvungen att plugga, men annars inget speciellt. Ellens inlägg fick mig sugen på att köpa de där fiskarna, kanske kan lyckas övertala mamma :) Speciellt nu när hon fått för sig att köpa en ny katt, dock finns det en anledning som jag inte tänker dra upp här. Men då vill jag hellre ha fiskar, vill inte ha en ny katt :/ Fisk eller fågel, annars nöjer jag mig med dammråttorna under sängen.

Kanske skulle man ta och teckna lite, var ett tag sen. Lovade mig själv att jag skulle träna fram till sommaren, men det har inte hänt. Har inte tillräckligt med tålamod eller fantasi för att kunna bli riktigt bra, tyvärr..

Nej, dagen spenderas nog här. Ett tag till iallafall, tills jag känner mig sugen på att plugga.. Det kommer antagligen inte att hända, så får ta tag i det om en stund istället.

1 kommentar:

elleneriksson sa...

Fisk is the shit jue, efter katt då :D