söndag 14 juni 2009

Det blev inget Sigurds eller Subway, utan istället blev det hemmakväll med kebab och film (Y)

Först slutet på Benjamin Buttons...nånting, nånting... Och jag är oerhört tacksam över mitt val att inte se hela, för fyfan vilken tråkig film oO All heder till min syster som vad dum nog att se den på bio! Det kan inte hänt något under hela filmen T_T
Tummen ner!

Film nummer två däremot.. Det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva den!
Twilight!
Den är så bra!
Helt upp över öronen förälskad i denna härliga film. Du hade så rätt Emma! När den var slut ville jag bara se den igen oO
UNDERBAR...
...och mer därtill!
Tror inte jag sett en så bra film på år och dar!

För tillfället sitter jag dock och tittar på en ny serie. Vi gillart!
Men snart är det läggdags. Det är oerhört jobbigt att träffa släkten -_-'

Imorn är det dags för den efterlängtade klassåterträffen...
Sa jag efterlängtade? Hehe.. Som det känns nu, raka motsatsen oO
Inte alls pepp på att träffa alla dessa människor. Ser liksom inte meningen med det?
Lars och Marga, samt ett fåtal av de forna klasskamraterna går väl an. Men resten, nej tack!
Har inte alls saknat 9A! Egentligen skulle man strunta i det, jag menar, de jag vill träffa kan jag ändå träffa när jag själv känner för't (Y)
Men det kanske kan bli kul, vem vet. Vi hade ändå våra mindre tråkiga stunder! Och jag har ju lovat Ellen och Rebecca att jag ska dit, så vafan..
"Just smile and wave boys. Just smile and wave!"

Yeah, right -_-'

2 kommentarer:

Frida sa...

Applåder till mig! Höjdpunkten i filmen är helt klart när den där snubben blir träffad av blixten 7 gngr.

Vince sa...

Inte ens det låter intressant -_-'