söndag 28 juni 2009

Västerås Cityfestival jao

Lördagen började med att bättra på brännan hemma hos mormor och morfar.
På kvällen stack sedan Ellen och jag ner på stan för att besöka den så kallade Cityfestivalen. Det blev en efterlängtad Subway, gott värre, och sedan bar det av till Stora Scen där Promoe skulle spela. Vi stod och glassade i solen tills det började.

Ett förband och sedan kom Promoe ut. Mitt i allt ihop lyckades vi även ta ett kort med Västeråsboxaren Benjamin "Benja" Kalinovic, (bild kommer senare), varav Ellen var lagom nöjd ^^
Promoe var iallafall helt okej. Har nästintill aldrig lyssnat på honom, men det kan jag faktiskt tänka mig att göra (Y)

Efter Promoe cyklade vi hemåt där det blev nudlar, Bleach, disneyfilmsprat och sedan läggdags.

Vaknade vid 10 i morse. Strax innan 11 började vi kolla på en dokumentär om Michael Jackson och hans musik. Mycket bra!
Sedan blev det lite Naruto, oerhört saknat !


Btw, Gaara is back ^^
*glegg*

Nej, nu ska jag snart cykla över till mamma och äta lite tacos och börja ladda inför jobbet imorn -_-'
Tjoflöjt!

1 kommentar:

elleneriksson sa...

Benja är *glegg*! ^^