fredag 12 juni 2009

Mardrömsresan

Gurkstan i mitt hjärta!
Hmm.. Ett påstående värt att diskuteras (Y)

Nedanför följer en live-dokumentation av Johanna Linder, på gränsen mellan död och levande...

Well, enjoy (Y)

Efter att mormor vänt upp och ner på hela köket, lite dammsugning samt ha blivit utnyttjad som flytthjälp av Marika, började den så kallade mardrömsresan mot Västerås.

Den första utmaningen var när morfar började sitt gamla vanliga utlägg om invandring efter att ha fått reda på att jag bor i Nässjös ghetto. Kände att jag inte orkade ta den fighten, så jag skyllde allt på regeringen och väntade på att det skulle gå över.

Vi passade på att stanna för att äta på ett värdshus någonstans mitt i ingenstans ^^ I samma veva ringde även Lollo, som efter 3 dagars cyklande, kommit fram till Västerås. Mäkta imponerad, men du är fortfarande galen ;P Hon frågade iallafall om jag visste var deras hotell låg... Jo, tjena.. Med ett lokalsinne som en brödrost, hittar jag, efter 9 år, fortfarande inte -_-'

Resan fortsatte..
Vi kom till Vadstena och självklart ville mormor och morfar se slottet och klostret. En kort paus utanför slottet och sedan vidare till klostret.
Vilken syn!
Ja, alltså, inte själva klostret, utan alla ferraribilar som stod på parkeringen ^^
Minst 20 röda ferraris.. Det är inte ofta man ser det heller !
Min gissning är att nunnorna tjänar svarta pengar genom att smuggla vapen och knark och därför har de råd med dessa lyxåk.
Antingen det, eller så hade ferrariklubben möte..
Whatever -_-'

Sedan dess har jag legat i baksätet med hög musik i öronen, (tacka vet jag iPoden). Jag har inte känt av min rumpa på ett X antal mil, och jag börjar fundera på om den fortfarande är kvar oO

Tror dock att vi är framme snart. Kan inte vara mer än halvtimmen kvar nu ^^
...
Okej, jag upptäckte just att vi är vid Erikslund -_-'
Hehe.. Det blir lätt så (Y)

Snart är jag alltså hemma!
Känner att jag har internetabstinens, därav anledningen till att jag sitter och skriver allt det här på mobilen.
Nu ska vi visst åka förbi mormor och morfar och hämta lite grejer...
*SUCK*
Jag vill hem och bråka med min bästa vän !
*känn sarkasmen*
Zelda, gör dig redo Oo
Heh Heh Heh Heh

Po-Po-Po-Pokerface
Po-Po-Pokerface

Nu försökte just morfar sno min IFK-jacka oO
Inte okej...

Börjar bli rastlös..
Märks det? ^^

Jag vill passa på att tacka mina sponsorer som gjort denna resa möjlig (Y)
Först ett stort tack till Berndt som bidrog med godiset. Utan det hade jag aldrig överlevt!
Sedan vill jag även tacka...hmm...vill jag tacka...eeh...jaa...

Iallafall.. Mot gryta och vidare ^^

Here you go, way too fast
Don't slow down, you gonna crash

Thank you and good night!

PS,
lämnas till eftervärlden då jag känner att slutet närmar sig. Bristen på sömn, en vettig radiokanal och känsel i rumpan.. Gränsen är nådd!
Jag vill hälsa till alla där hemma:
"Don't cry for me Argentina!"
DS




Ja, det var det (Y)
Till eftervärlden alltså...jaa...eller...nu sitter jag ju faktiskt här...rätt levande...
*pinsam tystnad*
Yeah...right...
-_-'

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

AHOU!
JAg fick lite falska förhoppningar när du skrev att du ska hem och bråka med din bästa vän.... Det kunde ju ha varit mig det handlade om... Dock Zelda av alla! oO

Baaaka baka baka baka! x)

Vi ses senare! ^^

Vince sa...

jag skrev:
*känn sarkasmen*
-_-'
BAAAAAAAAAAKA