fredag 12 juni 2009

HURRA FÖR SOMMARLOV !


Oerhört trött idag. Vid kvart i två inatt, precis när jag höll på att somna, kommer Aksel, Peder och Jangholm och bankar på dörren för att sedan prata danska med mig ett bra tag -_-'
Vi uppskattar det ! Men är det sista natten på boendet, så är det ju det ^^

Klockan 10 imorse infann jag mig sedan i aulan. Det spelades ett par låtar, rektorn pratade, stipendier delades ut och sedan mer musik. Rätt tråkigt faktiskt. Sedan gick vi till klassrummet, där Louise och Marcus bjöd på kladdkaka. Vi fick våra betyg, och sedan var det slut. No more SPC T_T Sa hejdå till flickorna och traskade sedan hemåt.
Fick även veta en mindre kul sak som ledde till att humöret sjönk rejält..
VARFÖR!?

BANZAI ^^

Sitter nu och inväntar mormor och morfar som ska komma och hämta mig. Ska väl snart ta och leta upp en dammsugare och dammsuga mitt rum. Måste också hinna förbi Pelle och lämna matchtröjor. Så kanske det blir till att gå ut och äta med mormor och morfar, vi får se (Y)
Sedan bär det iallafall av till Västerås. Ska bli skönt fasktiskt !

Måste också nämna...
GRATTIS MAMSEN !
Lyckas alltid sluta skolan på din födelsedag ^^

1 kommentar:

elleneriksson sa...

Hem till Västerås you old freak! x)

BANZAI! BANZAI! BANZAI!

SENSHU BANZAI! XD