onsdag 24 juni 2009

Working 9 to 5..erhm..8 to 4

Halvt deppig och irriterad av alldeles för många orsaker igår. Lyssnade lite på The Ark och mådde mycket bättre efter det (Y)

Imorse blev jag väckt av ett oväntat samtal. Då ringer de om sommarjobb och undrar om jag vill hoppa in och jobba direkt. Självklart tackar jag ja, trots att det är på ett Äldreboende. Är man desperat så är man ^^

Fixade i ordning mig och fick sedan skjuts ner på stan där jag fick mitt anställningsbevis och andra papper. Sedan vidare till jobbet.

Har inte haft så mycket att göra just idag, rätt långtråkigt faktiskt. Men jag får iallafall pengar för det (Y)

Nu sitter jag och tittar på Zelda som löper amok i trädgården -_-'
Och nu försöker hon rymma genom grinden igen.
NEKO BAKA!
Ska ut och springa senare tror jag. Måste sätta igång med min "minst 4 pass i veckan" träning, och jag har redan lagt upp ett schema.

Det var iallafall en liten uppdatering. Har inte så mycket och skriva om och därför låter jag bli(Y)
Om någon undrade ^^

Inga kommentarer: