onsdag 3 juni 2009

Suiyoubi

Jaha, ny dag, nya möjligheter ^^

Träning på morgonen, styrketeknik med Henke. Engelska därefter, kollade klart på filmen. Sedan ger hon oss en ny uppgift, d.v.s, vi ska hålla ännu en redovsning nästa vecka oO För att citera Ekis:
"Lousie har förstört hela mitt liv!"

GLÄDJEDÖDARE oÓ

Lunch och sedan historia. Pratade på om JFK och mellanöstern. Fick tillbaka våra samhällsprov, ett halvt poäng från alla rätt och alltså ännu ett MVG ^^ *stolt*
På håltimmen skrev jag klart min krönika till A-kursprovet, och jag tycker faktiskt att den blev bra tillslut (Y) Geografi, där vi började kolla på "The Day After Tomorrow" med oerhört dålig kvalité -_-' Slutade vid kvart i tre, då filmen hakade upp sig... yeah...right...

Kommer ut och tittar upp mot himlen. Kolsvart med små fläckar av blå himmel. Tänker tillbaka på filmen och inser att vi snart kommer gå under oO 
Nejdå, så illa är det inte.. Men under dagen har vädret skiftat mellan strålande sol, spöregn och hagel (Y) Vi gillar't !

Skulle gått på SSU möte vid 16, men pallade inte.. Istället har jag suttit hemma och halvsovit framför teven. Nu ska här lagas mat, och senare bär det av till stan för att spana in röda mattan. Det vankas nämligen bal i stan ^^ Efter det blir det väl antagligen gymmet som vanligt, har inte hört något annat iallafall. Vi får väl se (Y)


Inga kommentarer: