tisdag 9 juni 2009

Kayoubi

Såg klart Azumanga igår ^^
Tänkte att det var värt att nämna (Y)

Började dagen med ett innebandy-/styrke-/Hasses specialarpass.
Roligt och jobbigt (Y)
Gympa därefter, där vi gjorde om testerna vi hade för ca 7 veckor sedan. Det vill säga, step up i 6 minuter med pulsklocka. Hade förbättrats, så det känns bra ^^

Sedan hem, duschade och algade lite mat. Vid 13 var det datakunskap, där vi gjorde film i Windows Movie Maker och jag upptäckte mitt kall ^^
(I brist på annat uppdaterade jag Ellens film om vårt lilla upptåg för snart ett år sedan ^^)
Gissa vad jag ska roa mig med hädanefter? x)

Iallafall.. Fick även veta betyget. Så nu har jag fått MVG i ännu ett meningslöst ämne, men det tackar vi för ^^
Fick veta att spanskan var inställd, så slutade efter det. Hann även förbi Lars för att höra efter vad man fått i svenska, MVG även där. Helt underbart! Oerhört stolt över mig själv ^^

Nu sitter jag och dricker kaffe...ovanligt... Ska leka lite med WMM ^^ Måste även fixa engelskan till imorn. Kan inte påstå att vi tar det särsklit seriöst då vi pratar om att vi ska "glömma" bort det ^^ Men det är lika bra att skriva ett par rader åtminstone ! Kanske tar och tittar på en ny serie också (Y)


Inga kommentarer: