lördag 20 juni 2009

Det blir lätt så!

Okej, jag satt uppe hela natten och kollade klart hela Sugar Rush. Gick och la mig strax innan 9 i morse för att sedan sova lite till och från fram till ca 13.
Men jag är pigg ändå ^^
Zelda är lite putt för att jag aldrig gick och la mig, men hon överlever nog (Y)


JAG VILL TILL BRIGHTON!
JAG VILL! JAG VILL! JAG VILL! JAG VILL! JAG VILL!


Iallafall.. Sitter här och lyssnar på Rockklassiker med en skål nudlar framför mig. Utan tvekan den allra bästa frukosten/lunchen. Väldigt underskattat faktiskt ^^


Tror jag ska fortsätta med Bleach efter det. Har inte direkt något bättre för mig -_-'
Får se hur lång tid det dröjer innan jag somnar ^^

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Baka! -_-'

VIlket avsnitt är du på? ^^

Vince sa...

Janai ^^

75-76 tror jag..