torsdag 11 juni 2009

Mokuyoubi

Gcik upp strax innan 9, satte igång två maskiner med tvätt och gick iväg för att äta frukost. Hem där det blev chill fram till 11, då jag gick till skolan för att ha datakunskap. Gjorde klart våra filmer, samt hade tipspromenad som jag lyckades vinna. Priset var 812g godis som jag nu sitter och njuter av ^^ Skönt att man fick ut något vettigt av den kursen till slut x)
Lunch, pannkakor.. Sedan matte med en lärare som tappat rösten -_-' Vi var ca 10 personer, så när Zaid frågade var alla andra var, fick hon kommentaren:
"De är hemma. Vad har du att säga om det?"
Humor ^^
Iallafall.. Vi gjorde en utvärdering, ett B-kurstal och sedan var ettans sista lektion över.
BANZAI!

Nu ska jag ta det lugnt en stund, sedan ska jag fortsätta med att packa och flytta grejer. Ikväll är det också sista träningen med laget. Inte alls taggad, men det är bara att bita ihop ^^
Ska försöka kolla på min nya serie också (Y)

Nej, kanske skriver mer senare ^^

1 kommentar:

elleneriksson sa...

BANZAAAI! BANZAAAI! BANZAAAI! XD