fredag 19 juni 2009

Midsommar på mitt sätt

Okej, de senaste dagarna har jag inte gjort ngot vettigt allt. Sovit och kollat Bleach. Men jag klagar inte ^^
Igår drog jag hem till Ellen en sväng. Bleach och godis, inte så mycket mer.
Idag är det då Midsommar. Jag sitter ensam hemma med Zelda som sällskap då jag vägrade följa med till Nusnäs. Precis som jag vill ha det måste jag säga! Midsommar är överskattat och bara en anledning för "ungdomar" att supa sig redlösa... Nu lät jag som världens moralkärring, men det ligger något i det ^^ Iallafall.. Vädret är inte alltför illa, måste vara första gången på flera år som det inte regnar
*peppar, peppar, ta i trä*
Nej, nu ska jag nog återgå till Bleach och bara njuta av att få ha huset för mig själv!
Jag har glass, godis, mat och datorn.. Kan inte bli mycket bättre ^^
Frivillig ensamhet är så underskattad (Y)

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Bleach är den bästa serien på vääääldigt länge! ^^

Vince sa...

HAAAAAAAAAAAAAAI ^^

Men så kan man inte jämföra den med de kortare heller ^^