lördag 13 juni 2009

Doyoubi

Första dagen på sommarlovet!

Jag har krupit upp i ett hörn av min säng där jag sitter med datorn i knät, en macka jag tiggde till mig av min syster i handen och en kaffekopp brevid.
Life is good!

Senare idag kommer släkten för att fira mamma. Det betyder alltså att jag redan nu måste börja planera mitt gömställe. Kanske borde jag låsa in mig på mitt rum och låtsas att jag är kvar i Nässjö. Eller kanske sätta mig på balkongen tillsammans med Zelda... Hmm.. Jag får jobba på det (Y)
Synd att inte Lollo och gänget ska hoppa fallskärm tidigare, det hade varit en alldeles utmärkt ursäkt!
...
Nej, jag kanske ska vara social istället. Efter det här dröjer det ju ändå ett tag inann alla samlas igen...fast, det stämmer ju aldrig...
T_T
Aja, jag får ju gratis fika iallafall ^^

Senare ska jag iallafall kanske ut till Joberg, för att heja på Lollo när det ska hoppa. Det vill säga, om vädret tillåter dem. Får hoppas på det! Det är inte ofta man hittar Nässjöbor i Västerås. Det är nu och under sommarbandyn ungefär ^^

Ikväll kanske det blir Sigurds med Ellen, och isåfall också SUBWAY! :D
*dregel*
Något jag har längtat efter alldeles för länge oO
Lär passa på att höra med resten av "tha crew" också!
Vi får se!


Inga kommentarer: