lördag 6 juni 2009

Doyoubi

Så vad har jag gjort idag? 
Allt och ingenting skulle jag vilja säga..

Azumanga, frågesport, tvätt och godis. 
Oerhört intressant (Y)

Just nu sitter jag och kollar på fotbollen. Det känns som att det kan gå hur som helst, men man är väl så illa tvungen att hoppas på Sverige ^^

Imorn är det söndag, sedan 5 dagar kvar i skolan med ett X antal lektioner inställda! 
Vi tackar för det.
De andra lärarna som beslutat sig för att jobba in i det sista eller ha lektion bara för sakens skull..
INTE uppskattat oO 

Men men, 5 dagar är ingenting ! 
Tagga, tagga, tagga

Och nu blev det precis 1-0 till Danmark.. 
Måste nog säga att jag tror mer på de röda än på de gula -_-'

Förövrigt, något som är värt att nämna.
Duvorna har lagt ägg i vår skurhink på balkongen -_-'
Det var bara en tidsfråga..
Dock tänker inte jag ansvara för det tragiska öde som väntar dem när Malin sätter igång med städningen...
Men men, det är lite synd att de inte kunde lagt ägg efter städningen. Isåfall hade det inte varit något större problem, inte enligt mig iallafall.. 
Aja, sånt är livet (Y)

1 kommentar:

elleneriksson sa...

Frågesporten var rolig! Jag vill köra det igen! ^^