torsdag 4 juni 2009

Mokuyoubi

Vi uppskattar halvfulla treor i balkläder som kommer och hånar oss på lektionerna genom att sjunga:

"VEM VILL GÅ I ETTAN NU? INGEN! INGEN!"
"VEM VILL TA STUDENTEN NU? ALLA! ALLA!"

Vi tackar för påminnelsen ! -_-'

Iallafall.. Precis som jag trodde, failade jag totalt med spanskan i tisdags och fick därför en ny chans idag. Fick beskriva lite bilder, småprata och berätta vad en text handlade om för Julio, och nu har jag gjort mig välförtjänt av ett VG :D 

På engelskan skulle vi förbereda inför vår redovisning om hur idealmannen ska vara.. Fortfarande sur på Lousie för det oO På datan gjorde vi ett litet halvprov, samt började gå igenom Windows MovieMaker. Lunch, där vi knappt fick äta oss mätta då maten var nästintill slut -_-' Sedan samhäll, där vi tittade klart på "Saving Private Ryan" och det var svårt att hålla tårarna borta T_T
Matte, där vi fick veta hur det gått på nationella. Om jag räknade rätt, vilket jag innerligt hoppas att jag gjorde.. Fick jag ett VG :D
HAPPY HAPPY HAPPY

Slut för dagen, och  jag gick hem och la mig. Stack senare ner på stan med Marika för att leta efter studentpresent till min sambo. Sedan bar det av hemåt igen. Nu sitter jag här och tycker synd om Malin som snart kommer gå in i väggen om hon inte lugnar ner sig oO 

Tittade även en sväng på 2½ Men.. Ville strypa någon när de översatt namnen till Sune Svamp och Bosse Bläckfisk oO 
FEEEEEEEEL!

Iallafall.. Ingen träning idag, den blev inställd. Ska egentligen träna på egen hand, men jag orkar helt enkelt inte. Men har hela helgen på mig, så vi får ta det då (Y) 

Imorn är det då studenten ! Sovmorgon och sedan till skolan för att kolla när de springer ut :) 
Efter det, ska vi till Stefan för att fira Malin ! Får hoppas att vädret är på vår sida (Y)

Nej, nu ska jag kanske ta och göra något vettigt.. Men troligtvis inte -_-'

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

Jag har också sett den översättningen! Pappa retade mig över det i ett år tror jag... -_-'

Du kommer inte göra något vettigt... Belive it! x)

Vince sa...

Wakatta, wakatta ^^

Svampbob är allmänbildning !