onsdag 3 juni 2009

Update

Åkte då ner för att spana in alla uppklädda treor när de gick på röda mattan. Skulle vilja säga att det är Nässjös största händelse varje år (Y) Ja, det vill säga, bortsett från när IFK Nässjö vinner SM-guld ^^ hehe.. Iallafall.. Vi såg Fillan och Strand, Bruder, Stefan, Svensson, Sibbe, Jimmy, Josefine och Tess... De få treor man faktiskt känner, någorlunda ^^ Men sedan såg vi att kön tog slut och fick lite smått panik:

"Var är Malin och Rickard? Hade vi lyckats missa dem? Nej, det är omöjligt!"

Plötsligt ser vi Malin och Rickard dyka upp, nästan springande.. Precis som vi stått och sagt hela tiden, var de sist -_-' Menmen, det var värt väntan :) 

Malin och Rickard, 
dock innan de hunnit fram till röda mattan :)

Hälsade, tog lite kort, som ni kan se, och sedan stressade jag till träningen (Y)

Blev styrka för hela kroppen, jobbigt men oerhört skönt nu efteråt ^^ 
När jag kom hem igen, blev det jordgubbsglass dränkt i, en över ett år gammal, chokladsås x)
MUMS ^^

Nu har jag precis sett Grey's Anatomy för en gång skull. Blev dock besviken, nu när jag upptäckte att det inte var Fråga Olle efteråt T_T Skitliv !

Nej, snart dags att sova. Sista dagen i skolan imorn, för denna vecka :D

5 dagar kvar ! 

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

SCHTICK! X'D

Jag kreverar!

Du är nöten i mitt skal....

Jag har tråkigt!

Jag vill se ännu fler avsnitt av HYD....T_T

SKITLIV!

USTUKUSHII JA NE!

Vince sa...

I'm a nut ^^

BOOJAAH