måndag 1 juni 2009

Getsuyou

Satt uppe till halv 2 igår.. Arbetet var klart halv 1, och sedan blev det till att läsa klart Västfronten (Y) 

Första lektionen var samhäll och vi började kolla på "Saving Private Ryan", som jag förövrigt inte hunnit se än :S Iallafall.. Geografi, där det visade sig att vi hade hela dagen idag innan vi skulle skicka in arbetet T_T Menmen, det var skönt att ha det gjort! 

Vi hade lunch, och sedan svenska. Prov på Västfronten.. Lars tar fram ett papper och säger, 
"Ni ska svara på de här frågorna och svara rätt utförligt. Frågorna är inte så svåra. Det är 18 stycken"
 oO HALLÅ!?
 Hela klassen dog för en stund.. Fick ut frågorna, och det var riktiga analysfrågor oÓ
Men jag kämpade på tappert och skrev säkert alldeles för lite på varje.. Men jag orkade inte -_-'
Efter 1.5 timme begav jag mig hemåt då matten var inställd ^^

Chillade en stund hemma innan jag traskade till träningen. Vi delades in i 6 lag för att möta varann i ultimate frisbee, fotboll och innebandy. Riktigt kul, men usch vad det var varmt och svettigt oO Det är som en bastu utomhus.. Men jag ska inte klaga, det är skönt att ha lite uppehåll från regnet ^^ 
Dessutom är det beachfotbollturnering imorn då vi ska KROSSA fotbollstjejerna !
TAGGA TAGGA TAGGA

Har precis käkat hamburgare. Grillkväll på boendet, alltid gött med gratis mat. Satt på nya verandan och smälte bort i solen. Funderar på att sova en stund nu ^^ Har ju nämligen inget mer plugg den här terminen :D 
HALLELUJAH

Har kommit på en bra idé Ellen.. Men du får inte veta vad det är ^^
MOHAHAHAHAHA

Nej, sova en stund, dricka lite kaffe och sedan rita.. Det låter ju faktiskt inte helt fel ^^

Btw, 
GRATTIS EMMA !

Skickade sms inatt vid halv 1, men Ellen lyckades tyvärr hinna före -_-' 
Men nästa år... ^^

2 kommentarer:

elleneriksson sa...

En idé huh.. När får man veta det då? ^^

Vince sa...

We'll see, we'll see ^^
*sneaky*